Puzzelen met cijfers als financieel administratief medewerk(st)er (fulltime)
Als je houdt van afwisselende werkzaamheden, je het leuk vindt om te puzzelen met cijfers en het een uitdaging vindt om elke maand onze administratie op orde te hebben en houden, dan is dit een baan voor jou.
Het takenpakket voor deze functie biedt heel veel afwisseling. Je taken bestaan onder andere uit:
Als financieel administratief medewerker bij Roordink Bedrijfswagens ben je verantwoordelijk voor het coderen, controleren en verwerken van inkoopfacturen, bankboek en kasmutaties. Ook analyseer je de activiteiten van de verhuur afdeling elke maand en zorg je dat de verkoop van brandstoffen administratief op orde is.
Je start de ochtend met een kop koffie of thee, samen met je directe collega’s. Vervolgens wordt de PC opgestart en kan het werk beginnen. De inkomende e-mails worden verwerkt en dan start je met de taken van die dag. Ondertussen wordt je gebeld door een collega uit een andere vestiging met een vraag over een factuur. Samen overleggen jullie hierover. Terwijl je verder gaat met het verwerken van inkoopfacturen wordt er getrakteerd, er is een collega jarig. ’s Middags bestel je de kantoorartikelen die nodig zijn en verwerk je de kasmutaties.
Je krijgt een werkplek op onze financiële administratie in Barneveld en werkt voornamelijk samen met Henk, Anja en Wilfred. Ook heb je regelmatig contact met andere collega’s binnen de vestigingen over onder andere inkomende facturen.
Roordink Bedrijfswagens is in 1984 gestart in Barneveld en daarna gegroeid naar vier vestigingen verspreid over Noord- en Midden-Nederland. Het familiebedrijf is dealer van MAN-trucks en -bestelwagens en ISUZU. Ook mag het bedrijf zich erkend reparateur van Volkswagen Bedrijfswagens noemen.
Interessante baan?
Neem contact op met Margreet van de Steeg:
Manager P&O
hr@roordink.nl
06-25082309